Janna – League of Legends – Level 76

Pamiętacie jak Riot rozdawał skórki do championów z League of Legends ? Oczywiście nie za darmo. Dostali je tylko ci, którzy byli grzeczni i nie wychodzili w tracie gry. Ja nawet w najgorszych chwilach pozostawałam do końca z moją drużyną i opłaciło mi się. Za moją uczciwość i w pewnych momentach cierpliwość otrzymałam skórkę Janna Hextech.

Nawet nie wiecie jakiego miałam farta! Uwielbiam tą postać i czasami gram nią jako support na bocie, a sam wygląd skórki Hextech jest niesamowity. Co prawda Splash art nie jest aż tak dopracowana, za to w grze jest niesamowicie oldschoolowa. Elementy brązowej skóry i gogle to idealny model na cosplay, ale tak szybko nie będzie zrealizowane. Szkoda, że jej jeszcze nie odnowili choć w moim przypadku nie muszę w cale na to czekać. Postanowiłam, iż zrealizuję ją w swojej własnej wizji. Nie korzystałam z kolorów, gdyż każdy zapalony gracz LoLa wie dokładnie jakie one są w grze, dlatego mogłam użyć do swojego nowego dzieła to co lubię najbardziej – ołówka. W większości korzystałam w tym przypadku KOH-I-NOOR B2. Do mocniejszych cieni bardzo lubię oczywiście B6, którego nie pominęłam. Już wcześniej rysowałam postaci z elementami świecącymi, ale zapominałam efektów rozświetlenia na postaci czy tle. Muszę przyznać, że to mój pierwszy rysunek, w którym starałam się nie pominąć światła. Jak na pierwszy raz nie było tak źle i mam zamiar stawiać sobie coraz wyższe poprzeczki jak np. żywioły, czy szkło.

O to etapy mojego rysunku:

Aby odpowiednio rozrysować proporcje, początkowo rozrysowałam całą sylwetkę Janny kółeczkami. Przyznam, że było parę prób, ale w końcu osiągnęłam to co chciałam. Co prawda nie ma nic wymyślnego w jej pozie, ale wiedziałam, że musi być wrażenie lekkości postaci, która włada żywiołem wiatru. Drugi etap rysunku przedstawia kontury, które zawierają wszystkie najdrobniejsze detale z jej charakterystycznego stroju. Teraz można cieniować rysunek, co przy efektach nie jest takie proste. Póki co moja metoda polega na zaznaczeniu jasnych miejsc ( strefa światła z kryształu zawartego w broni ). W tym miejscu wszystko musi być jasne, a wszystko co wykracza poza pole światła musi być coraz ciemniejsze. Postać daje samym swoim ciałem cień, dlatego dałam duży kontrast na tle za plecami Janny. Bardzo mocna czerń do o koła wygląda tak jakby postać przebywała w bardzo ciemnym pomieszczeniu. Moim zdaniem im większy kontrast tym bardziej widoczne i wyeksponowany efekt światła.

Kinga

Jeśli macie jakiś pomysł na kolejny wpis lub chcecie żebym coś konkretnego narysowała napiszcie komentarz lub skontaktujcie się przez nasz fanpage

2 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *