Harley Quinn i Yasuo czyli Jak rysować oryginalne rysunki!

 

Jak rysować ludzi Harley Quinn i Yasuo

Jak za pewne wiecie, po przerwie spowodowanej nieszczęsną sesją, zabraliśmy się od razu do intensywnej pracy. Mówiąc intensywnej mam na myśli 60 godzin harówy, nie licząc prawie dziesięciu dodatkowych godzin w których mogę się wykazać. Mówię oczywiście o tworzeniu wstępnych projektów, podczas tego etapu decydujemy jak ostatecznie ma wyglądać rysunek.

W tym poście skupie się głównie na etapie projektowania,  za pewne wiecie, że aby się dowiedzieć jak rysować oryginalne rysunki w naszym specyficznym stylu wystarczy obejrzeć filmy, które wrzucamy na nasz kanał youtube praktycznie co tydzień. Przy Harley Quinn postanowiliśmy trochę rozpieścić naszych widzów, ponieważ premiera naszego rysunku inspirowanego DC Universe po raz pierwszy odbyła się najpierw na Youtube, nie tylko to było oczywiście nowe. Na kanał wprowadzamy powoli pojedynek płci czyli najbardziej epicką walkę pomiędzy kobietą, a mężczyzną, która oczywiście kończy się karą.

Nasz drugi film to powrót do korzeni – League of Legends. Pokazujemy tam też Jak rysować prawdopodobnie jednego z najbardziej popularnych bohaterów czyli Yasuo! Podczas filmu dowiecie się dlaczego Yasuo i Poro występują na jednej pracy 😀 Po raz kolejny też dokonujemy niemożliwego. Mało osób zwraca na to uwagę, ale razem z Kingą gramy w bardzo specyficzny sposób, zawsze dzielimy się klawiaturą i myszką. Czyli praktycznie z samego sterowania tworzymy swoistą grę, nawet nie wiecie jak trudno zgrać się aby w odpowiedni sposób używać umiejętności i dodatkowo unikać ataków gdy dosłownie wszystko zależy od idealnej współpracy 😀 Oczywiście nadal nad tym pracujemy, mimo porażek mamy masę frajdy, bo o to właśnie w grach chodzi!

Trochę się rozpisałem wiec czas wrócić do tematu dzisiejszego wpisu. Projektowanie naszych rysunków zazwyczaj zaczynamy bardzo wcześnie, nie robimy tego w tym samym tygodniu w którym pokazujemy Wam etapy powstawania naszego nowego rysunku. Pomysł i cały projekt potrafi powstawać wiele tygodni, a w niektórych wypadkach nawet miesięcy ( biedny Dark Souls III). Tworząc nasz game art, zawsze staramy się być oryginalni, tworzyć wszystko względem naszego gustu, pozwalamy naszej wyobraźni przelewać się na kartkę. Aby pracę były świeżę i żebyście nie odczuwali swoistego deja vu patrząc na nie, zawsze badamy ,,konkurencję” czy to grafików czy innych rysowników robimy to z jednego bardzo prostego powodu – kochamy być oryginalni i uwielbiamy Was zaskakiwać czymś czego nie robił jeszcze nikt inny.

Jak już kiedyś wspominałem tego typu tworzenie rysunków jest strasznie ciężkie. Oprócz tego, że podczas tworzenia projektów wielokrotnie używamy siebie za modeli, analizując anatomię czy nawet sprawdzając czy dana pozycja byłaby wygodna. To dodatkowo pozostaje masę innych rzeczy do wykreślenia. No ale cóż oryginalność ma swoją cenę, a my naprawdę wolimy trochę się namęczyć aby później mieć satysfakcje z Własnego tworu.
Wiecie już od dawna, że mamy sporo pokręconych pomysłów, praktycznie wszystkie zawsze wykorzystujemy podczas etapu projektowania. Staramy się nie ograniczać i stosujemy zasadę więcej = lepiej. Dlatego też przy Harley Kinga postanowiła dodać Jokera na rampie, a Ja naszego lineartowego Batmana na ścianie za nią.

Czasami na kartce pozostają puste miejsca, wyglądałyby oczywiście ładnie gdyby Kinga je wykończyła, ale wtedy zawsze robimy burze mózgów, ,,co by było gdyby dodalibyśmy coś takiego” to oczywiście powoduje powstawanie wielu nowych szkiców , aby w końcu puste miejsce ożyło. I w ten sposób zamiast pustego huraganu w rysunku Yasuo zobaczyliście huragan z przesłodkimi Porosami bo wyobraźnia to coś nieograniczonego i my kochamy przelewać wszelkie nawet te głupiutkie pomysły na papier.
Pamiętajcie tylko o jednym, nie pozwólcie nikomu ograniczać Waszych pomysłów, nie wstydźcie się ich, nawet jeśli wymyślicie coś głupiego to jest na pewno warte tworzenia!

Na dzisiaj to tyle, jeśli nurtują Was jakieś pytania walcie śmiało 🙂

Marek

29 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *