Bayonetta – Level 88

Bayonetta Blondynki Też Grają

Bayonetta


Targi Pyrkon były bardzo pouczającym wydarzeniem. Mieliśmy okazję poznać opinię na temat naszej pracy od wielu fanów, starych i nowych. Dodatkowo podjęliśmy też parę nowych decyzji dotyczących naszych rysunków. Dzięki nim powstała Bayonetta z tym, że twarz nie należy do postaci z gry, a do naszej bardzo dobrej znajomej, która pomaga nam uzupełniać nasze portfolio nowymi zdjęciami.

Tworzenie takich hybryd to naprawdę ekscytujące zajęcie. Projektując pracę zawsze należy wsiąść pod uwagę wiele czynników. Dobrać odpowiednią kreskę, kolorystykę. Zadbać o każdy szczegół, a wszystko po to aby praca była kompletnie oryginalnym tworem. Szczególnie, że wiele prac tego typu pozwala na spełnienie marzeń, tak przecież było gdy wykonaliśmy projekt Super Bohatera dla Karola Kłosa, On zawsze chciał zostać postacią z komiksu władającą super mocami.
Stworzenie Bayonetty z twarzą Agaty początkowo wydawało się proste. Przecież wystarczyło jedynie zamienić dwie buzie. Dopiero podczas tworzenia rysunku musieliśmy poradzić sobie z nowymi wyzwaniami, dopasować sylwetkę, nową fryzurę, odpowiednio wycieniować aby praca wyglądała profesjonalnie. Tym bardziej, że właśnie oryginalny rysunek, tworzony ołówkiem na papierze posiada duszę oraz pokazuje indywidualizm autora, a każda pomyłka praktycznie zawsze wiąże się z potrzebą rysowania nowego rysunku. Sposobów na rysowanie jest tysiące, jeden lepszy drugi gorszy, ale dopiero stworzenie perfekcyjnej pracy, daje satysfakcje.

Dlaczego akurat Bayonetta ? Tworząc pracę zawsze bierzemy pod uwagę najdrobniejsze szczegóły dotyczące postaci, osoby, na której ,,eksperymentujemy” czasami oczywiście wyolbrzymiamy niektóre cechy tylko po to aby nadać wrażenie epickości rysunkowi. Mamy do tego prawo, tworzymy fantastykę powiązaną z grami komputerowymi, dzięki temu też nie ograniczają nas żadne bariery, nie musimy się dostosowywać do mody, nasze pracę mogą być przerysowane, kobiety sexowne w obranym przez nas stylu i proporcjach bo takie przecież są gry, a właśnie to promujemy. Wiadomo każdy ma inne wrażenia estetyczne, ale należy pamiętać, że tworząc coś własnego nawet wzorowanego należy zawsze to robić w taki sposób aby to sprawiało frajdę, ludzie i tak doceniają bardziej to co jest oryginalne i stworzone dzięki ciężkiej pracy niż to co modne i zrobione tylko po to aby było oceniane przez pryzmat innych prac.
Nawet gdy wzorujemy się na jakiejś postaci, grze czy krajobrazie i tak nasz indywidualizm zwycięży i tak nasze wrażenia estetyczne wezmą górę nad ogólnie przyjętymi zasadami i w ten sposób mimo iż podobne prace są całkowicie oryginalne dla przykładu mamy chociaż Zombie Jinx czy Lulu w ludzkiej sexownej wersji.

A jak dla was się podoba Bayonetta czyli połączenie żywej osoby z postacią z gry ?

Marek

To tyle na dzisiaj, jeśli jesteście zainteresowani naszą działalnością, macie pomysł na nowy wpis czy rysunek, lub po prostu chcecie pogadać, kontaktujcie się przez nasz fanpage oraz konto na instagramie. Lub zostawcie komentarz tutaj 🙂

5 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *